? ??????????????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??171 Grabs Today. 17009 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Green Fumes? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (204 Ratings)??125 Grabs Today. 42443 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Dusk For The Ambitious? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 13, 2009

Kejutan...

Assalamualaikum... hari ini seperti biasa kami GC meneruskan aktiviti pembinaan blog. Mudah-mudahan niat ikhlas dan usaha murni kami menjadi kenyataan. Amin..
Pada minggu lepas saya dikejutkan dengan sikap guru bekas anak murid yang merupakan guru baru. Minggu ini saya dapat maklumat lain. Guru tersebut menolak tugas mencabar tapi 'elit' di sekolah dan tugas mengajar mengikut opsyen. Beliau lebih berminat dengan 'bola'. Saya tergelak besar. GPK Koku saya pun tergelak. Pandangan beliau: Huh! Budak hingusan yang belum matang. Pandangan guru-guru lain: Masa sekolah dulu tak main bola pun... Tak apalah.. masa berubah, manusia pun berubah maka minat pun berubah. Moga-moga dia menjadi guru bola yang berjaya. Kah3! Opps!...saya masih mendoakan kejayaannya walaupun beliau menyatakan beliau BUKAN LAGI ANAK MURID SAYA.... Apa-apalah....

0 comments: