? ??????????????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??171 Grabs Today. 17009 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Green Fumes? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (204 Ratings)??125 Grabs Today. 42443 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Dusk For The Ambitious? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 16, 2009

Khamis yang bahagia...

Salam bahagia dan salam paling ceria. Alhamdulillah hari ini kita diberi peluang lagi untuk menikmati udara yang Allah cipta untuk makhlukNYA.
Hari ini khamis, 16 Julai 2009, hari untuk aktiviti MGC. Maaf untuk rakan-rakan GC sebab tidak dapat hadir. Mengendalikan Kuiz Kimia Kebangsaan di sekolah. Khamis hadapan? Maaf sekali lagi, terlibat dalam pembinaan modul pengurusan makmal di Batu Pahat. Khamis yang seterusnya? Nampak gaya macam maaf sekali lagi, jabatan memaklumkan ada bengkel di kementerian. Macam sibuk nampaknya... Sibuk tetapi saya bahagia.
Kuliah di UTM? Alhamdulillah setakat ini segalanya berjalan lancar. Saya dan rakan bersemangat dan berkobar-kobar mengharungi kehidupan yang lebih indah sebagai pelajar sarjana. Seronok. Itu yang dapat saya nyatakan. Kerja kursus? memang ada tapi kami menerima dengan hati terbuka. Dan yang paling seronok sekali kami telah ada idea tentang tajuk tesis kami nanti. Harapan kami agar semangat belajar yang begitu tinggi ini akan terus tetap di hati kami...

0 comments: