? ??????????????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??171 Grabs Today. 17009 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Green Fumes? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (204 Ratings)??125 Grabs Today. 42443 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Dusk For The Ambitious? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 2, 2009

Hari baru...

Salam amat bahagia dan sejahtera. Hari ini 2 Julai 2009, hari pendaftaran saya sebagai pelajar post-graduate di UTM Skudai. Rasa seronok dan gementar dengan cabaran hidup baru yang kami (saya dan kawan) cipta. Mencuba hidup sebagai guru dan pada masa yang sama sebagai pelajar. Pandangan rakan-rakan sekerja, ada yang geleng kepala (pelik agaknya dengan orang macam kami) tapi ada juga yang mengucapkan syabas dan memberikan semangat. Kepada seorang sahabat rapat saya katakan, agaknya saya gila kot sebab bebanan tugas sudah banyak tetapi menambah lagi tetapi dengan 'gentlemen' dia menjawab, bukan gila tetapi gila-gila. Saya pun tidak menjangka kursus yang saya pilih sama dengan kursus sarjananya. Kebetulan yang buat kami sama-sama ketawa. Sendiri faham laa..
Alhamdulilah proses pendaftaran berjalan lancar dan urusan kami dipermudahkan. Alhamdulillah. Kursus yang kami pilih,,,5 orang sahaja pelajarnya...redah jelah...Yang mengejutkan, saya ditakdirkan bertemu rakan sepermainan semasa kecil dahulu di kampung. Kawan sama-sama 'merempit' basikal, meredah belukar, menggodak parit dan macam-macam lagi. Tidak sangka Tini masih mengenali saya setelah 27 tahun kami tidak pernah berjumpa. Sekali lagi Alhamdulillah beliau membantu kami menguruskan pendaftaran kenderaan kami. Esok dan Sabtu taklimat di UTM. InsyaAllah kami akan hadir dan meneruskan cabaran baru di tahun 2009 hingga 2012. InsyaAllah.

0 comments: