? ??????????????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??171 Grabs Today. 17009 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Green Fumes? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (204 Ratings)??125 Grabs Today. 42443 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Dusk For The Ambitious? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 11, 2010

Redha....

Salam ceria dan salam penuh kebahagiaan. Hampir tiga bulan tidak menjenguk blog, tiada kesempatan dan masa. Bukan sengaja. Ada banyak kisah ingin dicurahkan tetapi tiada ruang untuk catatkan dalam blog. Kehidupan dan takdir manusia tidak sama. Ujian dan dugaan setiap manusia berbeza. Menjelang 2010, genap 40 tahun usia saya. Alhamdulilah Allah berikan saya ruang kesempatan menikmati kehidupan sihat sehingga ke umur 40. Bermula 40...Allah beri saya ujian ini...sakit disebabkan terlalu stress dan kuat bekerja. Itulah tahap kemampuan saya. Kesannya...sakit. Sakit yang menjadi lebih kompleks... Hari ini saya didaftarkan sebagai pesakit diabetes. Bukan disebabkan oleh kerakusan saya terhadap gula tetapi insulin yang semakin berkurangan dalam darah. Rasa mahu menjerit..menangis.. Akan datang apa lagi yang akan saya terima kesan sakit ni... Terima kasih kepada rakan-rakan yang memahami apa yang saya rasa... Setiap orang takdir hidupnya berbeza...dan saya redha dengan ketentuan ini.

0 comments: